Error. Page cannot be displayed. Please contact your service provider for more details. (5)

۷ تمرین ورزشی که بدنتان را متحول می کند

به دنبال راهی برای متحول ساختن اندام خود هستید ؟ تنها اندک تمریناتی هستند که شما را در رسیدن به هدفتان یاری می کند. این تمرینات آسان اما بسیار موثرند ؛ بدن شما را نیرومند و تمامی کالری های اضافی را می سوزاند . با این حال این تمرینات به تنهایی برای متحول ساختن بدنتان کافی نیستند بلکه باید غذای سالم بخورید و به اندازه ی کافی بخوابید . زمان ارزشمندتان را با تمرینات اشتباه هدر ندهید . در اینجا هفت تمرین ورزشی به شما آموزش داده می شود که بدنتان را متحول میسازد.

فشن استار

در ادامه مطلب این ۷ تمرین ورزشی که بدنتان را متحول می کند معرفی شدند …

حرکت ورزشی

***

طناب زنی

آخرین باری که طناب زدید کی بوده ؟ احتمالا دوران بچگیتون . طناب زنی یک تمرین بسیار ساده و ارزان که تقریبا انجامش در هر مکانی ممکن می باشد . این تمرین بیشترین کالری را در هدقیقه نسبت به باقی تمرینات بدنی می سوزاند . طناب زنی یک ورزش کامل و سرگرم کننده است . یکی از نقاط قوت طناب زنی این می باشد که می توانید با دوستان یا فرزندانتان انجام دهید اگر زناب زنی را مداوم انجام دهید بسیار برای کارایی قلب شما مفید و قلبتان را قوی می کند . در کمترین فضا با پرش افقی بیشترین بهره را می برید و نیازی به دنبال باشگاه رفتن نیست . حالا باز نظرتون اینه که طناب زنی برای بچه هاست ؟

طناب زدن

 

***

بشین پاشو ( اسکات )

بشین پاشو یک حرکت ترکیبی می باشد ، یک حرکت تمرینی برای تمام اعضای بدن که برای بیش از یه ماهیچه کاربرد دارد . این تمرین قدرتی برای ماهیچه کفل می باشد همچنین بدن شما را نیرومند و کالری های مضر شما را میسوزاند . برای افزایش سوزاندن کالری و ضربان قلب می توانید این حرکت را به صورت پرشی انجام دهید . یا اینکه این حرکت را با دمبل انجام دهید تا همچنانی که کالری بیشتری را می سوزانید مقاومتتان را افزایش دهد . انجام بشین پاشو بصورت مداوم  یکی از بهترین راه های متحول ساختن بدنتان و سلامت جسمانی شماست . اگر شما جزء کسانی هستید که از تحرک کمی برخوردارید شما در ریسک بالایی از بیماری ها بسر می برید . چرا زمانی را که منتظرید غذا بپزد یا کتری جوش بیاید یا سیستم بالا بیاید را صرف بشین پاشو نمی کنید ؟ گاهی چند کار را با هم انجام دادن بسیار عالیه .

بشین پاشو

***

شنا رفتن

متاسفانه ، خیلی ها بی خیال انجام این حرکت ورزشی می شوند چون انجامش یک مقدار سخت می باشد . اما واقعا این حرکت معجزه می کند . انواع بسیار متفواتی از شنا برای ماهیچه های متفاوت از ماهیچه بازو گرفته تا بازو وجود دارد . شنا نه تنها برای یالا تنه بلکه برای اندام شکمی و میانی بسیار مفید است . انجام ش برای چند روز در هفته ، بازو ها و ماهیچه را متحول می کند . شنا رفتن برای قلب و عروق مفید است و وضعیت جسمانی را بهبود می دهد . فقط از یادتان نرود که یاد بگیرید که آن را درست انجام دهید به طوری که پشتتان صاف باشد و از درد پشت و کمر جلوگیری شود.

شنا رفتن

***

پا باز به جلو

برای خوش فرم کردن ماهیچه های پایتان این حرکت ورزشی را انجام دهید . پا باز به جلو نتایج شگفت اوری برایتان به ارمغان می آورد همه ش به علت کار کشیدن از پاها بصورت جدا گانه است که موجب متحول شدن بدنتان می شود . برای افزایش ضربان قلب و قدرت و شدت تمرین میتوانید آن را با جهش انجام دهید . پیشنهاد من به شما انجام سه تا ده ست برای گرفتن بهترین نتیجه می باشد . حالا که می دانید حرکت پا بار به جلو بسیار برای افزایش توان و ساختار گروهی ماهیچه ها موثر است چرا این حرکت را هر روز انجام نمیدهید ؟ حتی اگر بسیار سرتان شلوغ باشد باز میتوانید تایمی برای چند حرکت کنار بگذارید . عذر و بهانه را کنار بگذارید و این تمرین را برای متحول ساختن اندامتان همین امروز شروع کنید .

پا باز جلو

***

شنا

خبر خوش برای تمامی عاشقان شنا و همه ی کسانی که تمایل به متحول ساختن بدنشان دارند . شنا یک تمرین فوق موثر با نتایج خارق العادست . شنا برای مایچه های شکمی و باسن و بسیار دیگر ماهیچه ها کاربرد دارد . شنا بی شمار فایده برای سلامتی دارد . فشار خون را کاهش می دهد ، قلبتان را قوی و ظرفیت هوازی تان افزایش می دهد . همچنین می توانید این تمرین را خانوادگی انجام دهید و حسابی لذت ببرید هرچنر که مثل طناب زنی به راحتی در دسترس نیست .

شنا

 

***

دویدن

دویدن منافع بسیاری دارد . برای کاهش استرس و سلامتی قلبتان مفید است ، خطر ابتلا به افسردگی را کاهش می دهد و کالری های اضافی بدن را می سوزاند و سلامت کلی بدن را به ارمغان می آورد . در واقع هیچ چیزی مانند دویدن بدنتان را متحول نمی کند . پاها را ورزیده و محکم می کند در حالی که حتی لاغر تر بنظر می رسند . واقعا دویدن لذت بخش می باشد مخصوصا صبح ها و تمرینی که انجام روزانه ش لذت بخش می باشد و بعد از انجامش حس موفقیت و آرامش را پیدا می کنید . اگر از دویدن لذت نمیبردید یا به هر دلیلی معذورید از انجامش بهتر است که پیاده روی را امتحان کنید . پیاده روی نه تنها باعث سوزاندن کالری می شود بلکه باعث سلامت کلی بدن تضمین می کند.

 

دویدن

***

دوچرخه سواری

تمرین ورزشی دوچرخه سواری یک روش تضمینی برای تعریق پاها و کار روی پاها می باشد . دوچرخه سواری یک تمرین عالی برای افزایش قدرت است . پاها ، بازو و پشت شما را قوی می کند همچنین قلبتان را تشویق می کند که بیشتر و بهتر کار کند و به کاهش وزن کمک می کند . دوچرخه سواری یک را آسان برای انجام در طی یک برنامه است و یک تمرین ورزشی بسیار موثر برای متجول ساختن اندامتان است . موجب تناسب اندام ، ذخیره ی پول ، و حفظ سلامتی می شود . برای بازده بیشتر می توانید این تمرین ورزشی را با دوستان یا اعضای خانواده انجام دهید.

دوچرخه سواری

تهیه ، تنظیم و ترجمه از فشن استار

۵ نظر ثبت شده برای “۷ تمرین ورزشی که بدنتان را متحول می کند”

  1. Moammad.. گفت:

    خیلی خوب بو{ ممنون استفا{ه خیلی ریا{ی بر{یم

  2. آزاده گفت:

    خیلی خیلی مفید و عالی بود جیگری من ^_^ :* :* :heart: :heart: :heart: :heart:

درج نظر






:good: 
:rose: 
:heart: 
;) 
:yahoo: 
:-) 
:bye: 
more...
 
بهینه سازی برای موتورهای جستجو توسط یک سئو.